Rýchlovarná kanvica Adler AD 1346 STRIX čierna
59.99 €
- Popis
Popis
Klasická 1,7-litrová rýchlovarná kanvica Adler AD1346 s teplomerom a STRIX konektorom bude užitočná v každej kuchyni. O jej bezpečnosť sa stará ochrana, ktorá bráni zapnutiu prázdnej kanvice, a automatické vypnutie po prevarení vody. Funkčnosť zvyšuje stabilná základňa a prehľadný ukazovateľ hladiny vody. Má maximálny výkon 2200 W a je vyrobená z nehrdzavejúcej ocele, čo z nej robí majstrovské riešenie pri rýchlom varení vody. Analógový ukazovateľ teploty vody a štíhly tvar sú prvky, ktoré doplnia interiér každej miestnosti zariadenej v akomkoľvek štýle.Charakteristika a technické údaje:Rýchlovarná kanvica s teplomeromBezpečnostný riadiaci systém STRIXAnalógový teplomerObjem: max. 1,7 litra, min. 0,5 litraZákladňa otočná o 360°Ľahko čistiteľné ploché vykurovacie telesoIndikátor hladiny vodyPuzdro vyrobené z nehrdzavejúcej oceleÚplne odnímateľné veko pre jednoduché čistenieSedimentový filterAutomatické vypnutie po prevarení vodyOchrana proti varu nasuchoTepelná poistkaKompaktná základná doska s úložným priestorom pre kábelDĺžka napájacieho kábla: 75 cmFarba napájacieho kábla: čiernaVýkon: nom. 1850 W, max. 2200 WNapájanie 220-240 V, 50/60 HzRozmery produktu: 24,5 x 23,0 x 16,0 cmHmotnosť produktu: 1,22 kgKanvica má maximálny objem 1,7 litra a minimálny 0,5 litra, takže je vhodná pre jednu osobu aj veľkú rodinu, bez obáv z vysokých účtov za elektrinu. Jedno prevarenie vody vám umožní pripraviť viac nápojov. Indikátor hladiny vody so stupnicou pomáha kontrolovať množstvo vody, kontrolka signalizuje prebiehajúci proces ohrevu.Ploché výhrevné teleso z nehrdzavejúcej ocele je oveľa bezpečnejšie a ľahšie sa čistí. Úplne odnímateľné veko uľahčí nalievanie vody a vďaka 360° otočnej základni je kanvica ideálna pre pravákov aj ľavákov. Ide o ideálny produkt pre ľudí, ktorí hľadajú pohodlné riešenia do kuchyne, ale zároveň oceňujú tradičný štýl. Výlevka a vrchnák tak trochu pripomínajú klasické čajníky.Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘